خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

سیفی طلا گرفت و تاریخ‌ساز شد / دومین مدال‌طلا برای کاروان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۳۸

محمد سیفی که طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را نیز در اختیار داشت با کسب دومین مدال طلای خود از بازی های آسیایی در ووشو تاریخ ساز شد.

عضو تیم ملی ووشوی ایران با برتری مقابل حریف قزاقستانی خود در دیدار پایانی رقابت های ووشو بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن محمدسیفی ساندای‌کار وزن ۶۵ - کیلوگرم تیم ملی ووشو در دیدار نهایی و جدال برای کسب مدال طلا ایران به مصاف ریشات لیون‌شو از قزاقستان رفت و با برتری مقابل وی صاحب مدال‌طلا شد. وی که طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو را نیز در اختیار دارد با کسب دومین مدال طلای خود از بازی های آسیایی در ووشو تاریخ ساز شد.

سیفی در این رقابت‌ها دور نخست ووشوکاری از فیلپین را شکست داد و سپس سوبانبک از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک جدال سخت هونگ ژنگ از چین را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. به این ترتیب در روز پنجم بازی‌های آسیایی تیم کشورمان به ۲ مدال، ۳ نقره و ۲ برنز دست یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز