خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

شادی: در ۳۰۰ متر آخر کم آوردم / پاسخ منتقدانم را با این طلا دادم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۷۸

خیلی خوشحالم. چون هم به مدال طلا رسیدم و هم اینکه پاسخ کسانی را دادم که گفتند شادی دیگر تمام شده است.

محسن شادی که یکی – دو ساعت بعد از رسیدن به مدال طلا همچنان حال جسمی مساعدی نداشت، با رسیدگی تیم پزشکی شرایط بهتری پیدا کرد و در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش ایلنا، شادی درباره تکرار مدال طلای چهار سال گذشته خود گفت: رقابت خیلی سنگینی بود. ۳۰۰ متر آخر بدنم کاملا خالی کرد و اگر لطف خدا نبود، نمی توانستم مسابقه را تمام کنم. حریفان کره ای و هندی خیلی خطرناک بودند و هر لحظه ممکن بود مدال را از دست بدهم. نمی توانم حسی که وقتی به خط پایان رسیدم را بگویم. همه چیز به بهترین شکل ممکن ختم شد. در لحظات پایانی حتی چشم هایم نمی دید.

شادی در ادامه حرف هایش به عملکرد مربی چینی و اردوی دوماهه چین اشاره کرد: من مدتی دور بودم اما این دو ماهی که در چین بودم، خیلی زحمت کشیدم. مربی چینی از لحاظ بدنسازی و کار تکنیکی شرایط خیلی خوبی را برایم فراهم کرد و از هر نظر عالی به این مسابقات آمدم.

شادی ادامه داد: خیلی خوشحالم. چون هم به مدال طلا رسیدم و هم اینکه پاسخ کسانی را دادم که گفتند شادی دیگر تمام شده است. بعضی ها خوشحال نبودند از اینکه من به این مسابقه ها بیایم اما من آمدم و نشان دادم که هنوز تمام نشده ام و می توانم در آسیا حرف اول را بزنم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من این مدال را به دنیامالی مدیونم. او به اندازه پدر و مادرم برایم زحمت کشیده و خدا را شکر که پاسخ این زحمات را دادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز