خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

دومین باخت تیم ملی هندبال برابر کره‌جنوبی رقم خورد / کار صعود سخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۳۷

تیم ملی هندبال ایران در دیدار برابر کره‌جنوبی نتیجه را واگذار کرد تا دومین باخت خود را در بازی‌های آسیایی اینجئون متحمل شود و کار صعودش به مرحله بعد دشوار شود.

تیم ملی هندبال ایران در دیدار برابر کره‌جنوبی نتیجه را واگذار کرد تا دومین باخت خود را در بازی‌های آسیایی متحمل شود.

به گزارش ایلنا، رقابت های هندبال بازی‌های آسیایی اینچئون امروز پنجشنبه به وقت محلی با دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی ادامه یافت که در پایان تیم کره‌جنوبی با حساب ۲۵ بر ۲۱ برابر تیم کشورمان پیروز شد. نیمه اول این بازی با تساوی دو تیم در عدد یازده خاتمه یافته بود.

بازیکنان ایران در این بازی شروع خوبی داشتند و تا اواسط نیمه اول سه گل از حریف خود پیش بودند اما هر چه از بازی گذشت فشار تیم میزبان بیشتر شد و در نهایت دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی رضایت دادند. در نیمه دوم تیم کره توفانی شروع کرد و چهار گل پیش افتاد و تا پایان بازی این اختلاف را حفظ کرد.

تیم ایران روز گذشته نیز در یک بازی عجیب برابر عمان شکست خورده بود. با این شکست صعود این تیم به مرحله بعد دشوار شد. تیم هندبال کشورمان مدال نقره بازی های آسیایی گوانگژو را در اختیار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز