خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

نیکخواه بهرامی: فقط به دنبال مدال طلا هستیم / فیلیپین رقیب جدی بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۷۱

این دومین مسابقه ما در بازی‌های آسیایی بود و در چنین مسابقاتی تیم‌هایی چون ایران بازی به بازی و پله به پله بهتر می‌شوند. تیم ما توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند خیلی بهتر از این ظاهر شود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما به بازی‌های آسیایی آمده‌ایم تا فقط به مدال طلا برسیم.

به گزارش ایلنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران به دنبال پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین اظهار داشت: فیلیپین یکی از رقبای ما در بازی‌های آسیایی است که در جام جهانی هم شرکت کرده و از آمادگی کافی برخوردار بود.

او در ادامه افزود: ما بازی را خیلی خوب آغاز کردیم اما از کوارتر دوم به بعد کمی بازی را آسان گرفتیم. خوشبختانه در ادامه بازی به خود آمده و جبران کردیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: این دومین مسابقه ما در بازی‌های آسیایی بود و در چنین مسابقاتی تیم‌هایی چون ایران بازی به بازی و پله به پله بهتر می‌شوند. تیم ما توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند خیلی بهتر از این ظاهر شود.

نیکخواه بهرامی در خاتمه گفت: البته در این بازی اشتباهاتی داشتیم که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم. ما به بازی‌های آسیایی آمده‌ایم تا فقط به مدال طلا برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز