خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

کواچ: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است / می‌دانم همه از ما طلا می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۸۶

می‎دانم که ایران در این رقابت ها مدال طلا ندارد و قهرمانی در این مسابقات هم برای مردم و هم برای کمیته المپیک مهم است. ما هم باید سعی کنیم تا نتایج خوب مان را تکرار کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: پس از مسابقات جهانی و خستگی بازیکنان ایجاد انگیزه برای بازیکنان کار سختی است اما آمده ایم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از برتری ۳ بر صفر تیم ملی والیبال کشورمان مقابل هنگ کنگ گفت: وقتی که خسته هستید و انگیزه هم نداشته باشید بازی کردن سخت می شود اما باید به این تیم انگیزه داد تا بازی های آسیایی هم مثل تورنمنت های قبلی به خوبی تمام کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: می‎دانم که ایران در این رقابت ها مدال طلا ندارد و قهرمانی در این مسابقات هم برای مردم و هم برای کمیته المپیک مهم است. ما هم باید سعی کنیم تا نتایج خوب مان را تکرار کنیم.

وی در پایان با گله از توپ مسابقات تصریح کرد: کره ای ها توپ بازی ها را عوض کرده اند. برای اولین بار است که با چنین توپی بازی می کنیم باید سعی کنیم با تمرین در روزهای آینده به توپ‌های جدید عادت کنیم.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز