خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

عسگری در تایم تریل برنز گرفت / هفدهمین مدال در کاروان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۶۲

ملی‌پوش ایران با ثبت زمان ۵۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه مدال برنز بازی‌های آسیایی را برگردن آویخت.

حسین عسگری مدال برنز بازی‌های آسیایی در ماده تایم تریل دوچرخه‌سواری را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، در هشتمین روز بازی‌های آسیایی، رقابت‌های دوچرخه سواری در بخش جاده پیگیری شد و رکاب‌زنان در ماده تایم‌تریل مسیری به مسافت ۴۲ کیلومتر را رکاب زدند که حسین عسگری ملی‌پوش ایران با ثبت زمان ۵۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه مدال برنز بازی‌های آسیایی را برگردن آویخت.

مدال عسگری هفدهمین مدال کاروان ایران در این بازی‌هاست. او در بازی‌های آسیایی گوانگژو نیز مدال برنز گرفته بود. به این ترتیب ایران با ۵ طلا، ۶ نقره و ۶ برنز در رده ششم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

مدال آوران ایران در بازی‌های آسیایی تا عصر روز هفتم عبارتند از:

مدال طلا:نجمه خدمتی(تیراندازی)، محسن محمدسیفی(ووشو)، محسن شادی(روئینگ - قایقرانی) محمد دانشور(کایرین - دوچرخه سواری) بهداد سلیمی(وزنه برداری)

مدال نقره:نرجس امام قلی‌نژاد(تیراندازی)، الهه منصوریان(ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، حمیدرضا لادور(ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، کیانوش رستمی(وزنه برداری)

مدال برنز:
سجاد عباسی(ووشو)، تیم روئینگ ۴ نفره بانوان، سولماز عباسی(روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ دو نقره مردان، تیم کامپوند مردان(تیراندازی)، حسین عسگری(تایم تریل دوچرخه سواری)

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز