خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

طوسی: کار سختی در فینال دارم / کسب مدال قابل پیش بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۶۲

کار سختی را در فینال مسابقات دارم و به واسطه اینکه همه ورزشکاران این جا برای مدال می جنگند، باید تمرکز خودم را روی دیدارهای فینال حفظ کنم.

دونده دوی ۱۰۰ متر زنان گفت: بهترین های آسیا در دوی ۱۰۰ متر این دوره از بازی ها حاضر بودند و به همین دلیل می توان با اطمینان کامل گفت که سطح این مسابقات بسیار بالاتر از همیشه بود.

به گزارش ایلنا، مریم طوسی بعد از کسب مقام سوم در رقابت های مقدماتی دوی ۱۰۰ متر صعود به مرحله پایانی این مسابقات گفت: هدف اصلی من رسیدن به فینال بود به همین دلیل تلاش کردم بدون اینکه فشار اضافی به خودم بیاورم این روند را طی کنم.

وی افزود: رکوردی که امروز زدم حتی از رکورد تمرینی خودم هم کمتر بود چرا که فکر می کنم کار سختی را در فینال مسابقات دارم و به واسطه اینکه همه ورزشکاران این جا برای مدال می جنگند، باید تمرکز خودم را روی دیدارهای فینال حفظ کنم.

دونده ۱۰۰ متر کشورمان با اشاره به احتمال کسب مدال خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان این پیش بینی امکان پذیر نیست اما من همه تلاشم را انجام می دهم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. من به لحاظ ذهنی تمرینات زیادی را انجام داده ام و آمادگی خوبی دارم.

طوسی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از مسابقات دوومیدانی بازیهای آسیایی هم گفت: واقعیت این است که جو بسیار سنگینی در ورزشگاه حاکم است چرا که جمعیت قابل ملاحظه ای برای تماشای مسابقات به استادیوم آمده اند این در حالی است که در کشور ما حتی ۱۰ نفر هم برای تماشای مسابقات ما به ورزشگاه نمی آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز