خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

مازندرانی: کبدی‌مردان برای کسب طلا تلاش خواهد کرد / بانوان‌ ما امروز عالی ظاهر شدند

کد خبر : ۲۰۸۷۸۵

تیم‌های هند، پاکستان و کره‌جنوبی تیم‌های قدرتمند این رشته هستند که قطعا کار مشکلی مقابل آنها خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کبدی آقایان گفت: تیم ملی با تمام توان خود برای کسب مدال طلا می‌جنگند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مازندرانی در خصوص شرایط تیم ملی کبدی اظهار داشت: با هاهنگی‌های به عمل آمده با کمیته ملی المپیک، تیم ملی کبدی مردان کشورمان یک هفته پیش وارد کره‌جنوبی شد و توانستیم در این مدت ۶ جلسه تمرین خوب را پشت سر بگذاریم. در حال حاضر مصدومیت جدی در بین اعضای تیم نداریم و دو نفر آسیب دیده نیز به دیدار نهایی خواهند رسید.

مازندرانی در مورد حریفان ایران در بازی های آسیایی گفت: تیم‌های هند، پاکستان و کره‌جنوبی تیم‌های قدرتمند این رشته هستند که قطعا کار مشکلی مقابل آنها خواهیم داشت.

مازندرانی تاکید کرد: بازی امروز مقابل مالزی را نیز با وجود اینکه بازیکنان جوانی دارد و تجربه حضور در مسابقات بزرگ و این چنینی ندارند را ساده و دست کم نمی گیریم.

وی درخصوص عملکرد بانوان مقابل ژاپن گفت: با توجه به استرس خاص بازی اول، آنها خوب ظاهر شدند و من مطمئنم که با قدرت به مراحل پایانی راه پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز