خبرگزاری کار ایران

پس از کسب نتایج ضعیف در اینچئون؛

تیم ۵ نفره شنای‌ایران به کشور بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۰۱

تیم ملی شنای ایران با کسب رده‌های پایین و بدون حضور در فینال هیچ‌یک از مواد رقابتی صبح امروز به کشور بازگشت.

شناگران ملی‌پوش ایران پس از جا به جایی چند رکورد ملی در بازی‌های آسیایی صبح امروز(دوشنبه) در میان استقبال مسئولان فدراسیون و علاقه‌مندان شنا به ایران بازگشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی شنای ۵ نفره ایران که به همراه مربی و سرمربی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون به کره‌جنوبی اعزام شده بود، رأس ساعت۹:۳۰صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد. در هنگام ورود تیم ملی محسن سمیع‌زاده(دبیر فدراسیون)، فرشاد کرمی(رئیس کمیته فنی شنا) و جمعی از اصحاب رسانه به همراه علاقه‌مندان شنا و خانواده ورزشکاران برای استقبال از قهرمانان ملی‌پوش در فرودگاه حضور داشتند.

جمال چاووشی‌فر، آرشام میرزایی، مهدی انصاری، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی‌شاد شناگران‌ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی بودند. این ورزشکارن به همراه عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی سرمربی و مربی تیم ملی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون شرکت کردند.

شناگران‌ایران در این مسابقات موفق به جابجایی ۴ رکورد ملی در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰متر کرال پشت و ۲۰۰متر قورباغه شدند. جمال چاووشی‌فر کاپیتان تیم ملی در این رقابت‌ها ۲ بار رکورد ملی ماده ۱۰۰متر کرال پشت و یک بار رکورد ۵۰متر کرال پشت را بهبود بخشید و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

جوانترین مسافر اینچئون در بین تمامی رشته‌های ورزشی هم آریا نسیمی‌شاد بود. نسیمی‌شاد در این رقابت‌ها علاوه بر جابجایی چند رکورد رده سنی توانست رکورد ملی ماده ۲۰۰متر قورباغه را پس از ۶ سال بهبود بخشد و نام خود را در تالار افتخارات فدراسیون شنا ثبت کند. علاوه بر این دو شناگر سایر ورزشکاران هم عملکرد قابل ملاحظه‌ای داشتند و موفق به جابجایی رکوردهای شخصی خود شدند.

گفتنی است؛ تیم ملی شنای ایران با کسب عناوین دور از انتظار و بدون حضور در فینال هیچ‌یک از مواد رقابتی به ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ حضور ایران در شنای بازی‌های آسیایی دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز