خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

غفور: هنوز از قدرت والیبال‌ایران رونمایی نشده / هیچ تیمی در حد و اندازه ما نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۳۰

از روز نخست مسابقات جلوی هیچ تیمی قدرت واقعی خود را نشان ندادیم، چون تیمی در این رقابت ها در حد و اندازه ما ایران نیست.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: از روز نخست مسابقات جلوی هیچ تیمی قدرت واقعی خود را نشان ندادیم، چون تیمی در این رقابت‌ها در حد و اندازه ما ایران نیست.

به گزارش ایلنا، امیر غفور پس از پیروزی تیم ایران برابر کره جنوبی میزبان این رقابت ها افزود: چون فکر می کردیم کره جنوبی کار را برای ایران سخت کند، بهتر از بقیه تیم ها برابر این تیم ظاهر شدیم.

وی تصریح کرد: اما باز هم با ۶۰ درصد توان بازی کردیم و کره را شکست دادیم. در بازی‌های آینده هم در حد همان بازی انرژی می گذاریم تا برنده شویم. دلیلی ندارد انرژی بیشتری خرج کنیم.

ملی‌پوش والیبال ایران که در دو دیدار ایران در این رقابت‌ها امتیازآورترین بازیکن شده، افزود: کره در ست سوم ریسکی بازی کرد و بازیکنانی که از آنها شناخت نداشتیم را به میدان فرستاد و توانستند این ست را پیروز شوند، اما در ست چهارم با آنالیز و شناختی که از آنها بدست اوردیم توانستیم پیروز شویم.

تیم ملی والیبال امروز موفق به شکست ۳ بر یک کره جنوبی شد تا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز