خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

فدراسیون‌کشتی به داوری کشتی عبدولی اعتراض کرد / ناراحتی شدید ایران از کیم کره‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۰۵

فدراسیون کشتی ایران اعتراض خود را به کیم رییس کنفدراسیون کشتی آسیا ارایه کرد و در آن مراتب ناراحتی و اعتراض مسئولان ورزش ایران را به این کنفدراسیون اطلاع داد.

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی و کتبی از داوری مبارزه میان سعید عبد ولی و جی هیون جونگ کره ای در وزن ۷۱کیلوگرم به کنفدراسیون کشتی آسیا اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون کشتی‌ایران اعتراض خود را به کیم رییس کنفدراسیون کشتی آسیا ارایه کرد و در آن مراتب ناراحتی و اعتراض مسئولان ورزش ایران را به این کنفدراسیون اطلاع داد و خواستار آن شد تا در دیگر رقابت‌ها چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

عبدولی دارنده مدال‌طلای رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۱ جهان در دیدار نیمه‌نهایی برابر جی هیون جونگ(قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن، دارنده ۲ مدال‌برنز جهان، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگژو و قهرمان‌آسیا) قرار گرفت و در یک کشتی جسورانه و پرقدرت در حالیکه ۵ بار فیتو مقابل حریف کره‌ای اجرا کرد و حتی داوران ضربه‌فنی اعلام کردند و دستش به عنوان فرد پیروز بالا رفت به یکباره با دخالت مستقیم کیم رئیس شورای کشتی آسیا، میخالوف و طاهر غلام‌اف ازبکستانی رای بر خلاف قوانین برگردانده شد و حتی داوران در ادامه چهار امتیاز نیز به حریف کره ای تقدیم کردند.

در ادامه این مبارزه حریف کره‌جنوبی با بیرون بردن عبدولی به بیرون از تشک و بدون اجرای هیچ فنی به لطف داوران ۵ امتیاز دیگر گرفت و نتیجه ۹ بر ۶ شد که عبدولی در این شرایط همه انگیزه و توان خود را برای ادامه مبارزه از دست داد و او را بازنده کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز