خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

کواچ: ژاپن حریف دست و پابسته ای نبود / از قهرمانی ایران خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۷۳

دو سال تا المپیک ریو فرصت داریم و خیلی زود است که از الان درباره این رقابت ها صحبت کنیم، اما ما هفته به هفته و ماه به ماه جلو می رویم و برنامه های خود را اجرایی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: خیلی خوشحالم که والیبال ایران برای نخستین بار قهرمان بازی های آسیایی شد.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از کسب مقام قهرمانی تیم ایران در بازی های آسیایی افزود: امروز با شکست ژاپن نخستین مدال طلای ایران در بازی های آسیایی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه ۵۰ روز سخت را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: بازیکنان خیلی خسته شدند و خوشحالم توانستیم با وجود همه خستگی ها قهرمان شویم. وقتی عقب افتادیم تایم اوت گرفتم و از بچه ها خواستیم تمرکز کنند تا اتفاق ۴ سال پیش روی ندهد.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: دو سال تا المپیک ریو فرصت داریم و خیلی زود است که از الان درباره این رقابت ها صحبت کنیم، اما ما هفته به هفته و ماه به ماه جلو می رویم و برنامه های خود را اجرایی خواهیم کرد.

وی در باره بازی با ژاپن یادآوری کرد: ژاپن حریف دست و پابسته ای نبود و بسیار قدرتمند در دیدار نهایی ظاهر شد.

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی بازی های آسیایی موفق به شکست ژاپن شد و برای نخستین بار عنوان قهرمانی بازی های آسیایی را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز