خبرگزاری کار ایران

دومین‌دوره‌بازی‌های‌پاراآسیایی - اینچئون؛

مدال‌آوران پاراآسیایی از کسب مدال می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۰۰

رکورد فینال جهان را نیز جابجا کردم و احساس می‌کنم خستگی ۷ ماه تلاش بی وقفه را از تن بیرون کردم. گرفتن طلای این رشته آرزویم بود.

در روز نخست بازی‌های پاراآسیایی که در اینجئون در حال برگزاری است، کاروان ورزشی ایران توانستند نتایج خوبی را کسب کنند و مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان کسب کنند.

به گزارش ایلنا، سید عرفان حسینی مرد طلایی پرتاب با نیزه درخصوص کسب مدال‌طلای رقابت‌ها گفت: بسیار خوشحالم که توانستم علاوه بر کسب مدال طلا، مدال خود را نیز ارتقا دهم. او در ادامه از حمایت خانواده و مربیانش قدردانی کرد و این مدال را تقدیم تمام مردم ایران کرد.

حسینی همچنین در ادامه قول داد تا در بازی‌های جهانی بتواند با کسب خوش رنگ‌ترین مدال نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.

جوانمردی: گرفتن طلای تپانچه خفیف آرزویم بود

ساره جوانمردی پس از کسب اولین مدال تیراندازی بعد از ۳۰ سال گفت: برای نخستین‌بار در تفنگ خفیف شرکت کردم و از اینکه بعد از ۳۰ سال مدال طلای این رشته را نیز به دست آوردم بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: رکورد فینال جهان را نیز جابجا کردم و احساس می‌کنم خستگی ۷ ماه تلاش بی وقفه را از تن بیرون کردم. گرفتن طلای این رشته آرزویم بود.

جوانمردی اولین بانوی طلایی ایران در بازی‌های پاراآسیایی در رشته تفنگ‌خفیف موفق شد با رکورد ۱۹۲/۸ مدال تاریخی رشته تیراندازی را در رشته sh۱a به دست آورد. وی فردا در رشته خودش یعنی تپانچه p۲ شرکت می کند.

نیک‌پرست: از کسب مدال نقره راضی هستم

سجاد نیک‌پرست توانست در رشته پرتاب نیزه به مدال نقره دست پیدا کند. عضو تیم ملی دو و میدانی گفت: با توجه به آسیب‌هایی که داشتم توانستم به نتیجه خوبی برسم و از کسب مدال نقره در بازی‌های پاراآسیایی در رشته پرتاب نیزه راضی هستم ولی باید تلاش بیشتری کنم.

نیک‌پرست که از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی است با ابراز خوشحالی از مدالی که توسط حسینی برای ایران به دست آمده اظهار داشت: از صمیم قلب برای عرفان خوشحالم. او نتیجه ۲ سال تلاش را با این مدال گرفت.

احسانی: برای کسب مدال طلا بدشانس بودم

جاوید احسانی شکیب که در رشته پرتاب وزنه به نایب قهرمانی رسید، گفت: شرایط خوبی داشتم و می‌توانستم به مدال طلا برسم، اما کمی بدشانسی آوردم با این حال از همه چیز رضایت دارم.

شکیب اضافه کرد: من به دنبال طلا در ماده خودم یعنی پرتاب دیسک هستم و ان‌شالله در آن ماده به خواسته‌ام می‌رسم و طلا را می‌گیرم، ولی باز هم برای موفقیت های بیشتر باید تلاش بیشتری کنم

سرمربی تیم گلبال مردان: از کره جنوبی شناختی نداریم

سر مربی تیم گلبال مردان ایران پس از پیروزی مقتدرانه بر تیم عراق گفت: تیم ما با اختلاف برنده شد و بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند.

محمد بیدگلی افزود: حریف ما در این گروه کره‌جنوبی است. ما به علت غیبت تیم میزبان در ۲ سال گذشته شناخت زیادی از کره‌نداریم.

وی ادامه داد: فردا به مصاف کره‌جنوبی می‌رویم و امروز برای تماشای بازی میزبان به سالن مسابقات می‌رویم تا از حریف شناخت پیدا کنیم و با آنالیز بهتر می‌توانیم آنها را شکست بدهیم.

لازم به ذکر است، تیم گلبال مردان ایران در اولین بازی خود برای تیم عراق با نتیجه ۱۳ بر ۴ برنده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز