خبرگزاری کار ایران

از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛

شعبانیان: مقابل چین با نگرانی و ترس بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۱۹

در ست اول بازیکنان ما با کمی نگرانی و ترس از رویارویی با تیم چین در زمین بازی کردند اما کم کم این ترس کم رنگ شد و توانستند یکی از بهترین بازی‌های خود را در سال‌های اخیر به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: تیم چین جزو برترین های آسیا وجهان است و انتظار من از بازیکنان ارایه یک بازی کم خطا بود و عملکرد آنها در مقابل چین راضی کننده و قابل قبول بود.

به گزارش ایلنا، میترا شعبانیان پس از بازی مقابل چین قهرمان آسیا گفت: تیم ملی والیبال زنان چین با ترکیب اصلی مسابقات المپیک و مسابقات جهانی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده بود و اگر چه نتوانستیم حتی یک ست از آنها بگیریم اما همین نتیجه در مقابل این تیم با تجربه بسیار کم بازیکنان خیلی خوب است.

وی تصریح کرد: در ست اول بازیکنان ما با کمی نگرانی و ترس از رویارویی با تیم چین در زمین بازی کردند اما کم کم این ترس کم رنگ شد و توانستند یکی از بهترین بازی‌های خود را در سال‌های اخیر به نمایش بگذارند.

شعبانیان بازی تیم ملی زنان در مقابل چین مثل بازی تیم ملی والیبال مردان ایران در مقابل برزیل است، افزود: امیدوارم باتوجه به تمرینات انجام شده و بازی مقابل چین که نقش یک تدارکاتی بسیار خوب را داشت، بتوانیم در مقابل هند و فیلیپین بازی خوب انجام داده و برنده این دو بازی باشیم.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال زنان قهرمانی آسیا از صبح جمعه - ۲۲ شهریور ماه - آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد. در این دور از مسابقات والیبال زنان آسیا که به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند در حال برگزاری است ۱۶ تیم از ایران، استرالیا، مغولستان، تایلند، قزاقستان، چین، هند فیلیپین، ویتنام، ژاپن، اندونزی، هنگ کنگ، کره جنوبی، سریلانکا، میانمار و چین تایپه حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز