خبرگزاری کار ایران

آویشن باقری:

همراه با برادرم به دنبال کسب افتخار هستیم

کد خبر : ۱۱۱۸۰۲

برای کسب مقام در مسابقات جهانی تلاش می‌کنم و امیدوارم برای مسابقات آسیایی هم راحت‌تر به اردوی تیم ملی راه یابم.

کاراته‌کای تیم نوجوانان ایران در بخش کومیته دختران با تاکید بر اینکه کسب مدال در مسابقات جهانی اسپانیا برای وی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: همراه با برادرم که در رده امید به ترکیب اصلی رسیده به دنبال افتخار آفرینی برای کشورمان هستیم.

به گزارش ایلنا، آویشن باقری کاراته‌کای وزن منهای ۵۴ کیلوگرم تیم نوجوانان ایران؛ متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ در بندرانزلی است و کاراته را از ۴ سالگی و زیر نظر پدرش در باشگاه حامی آغاز کرده است. مدال طلای تورنمنت بین‌المللی ترکیه در سال ۲۰۱۲و ۲۰۱۳ را در کارنامه دارد.

او که دومین سال حضورش در اردوی تیم نوجوانان ایران را تجربه می‌کند در این باره می‌گوید: با توجه به اینکه مسابقات جهانی اسپانیا سطح بالاتری نسبت به رقابت‌های پیشین دارد، نحوه تمرینات ما هم نسبت به سال گذشته سخت‌تر و سنگین‌تر شده است.

وی افزود: امسال تجربه‌ام در مقایسه با دوره گذشته بیشتر شده و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا سکوی اول جهان را کسب کنم و پاسخ زحمات مربیانم را بدهم.

باقری گفت: صبح و بعد از ظهر تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر ۴ مربی انجام می‌دهیم که گاهی اوقات این تمرینات همراه با تیم ملی بزرگسالان است که کمک به پیشرفت فنی ما کمک می‌کند.

وی پدر و برادرش را مهمترین مشوقان خود در کاراته خواند و گفت: برادرم که اکنون در رده سنی امید فیکس تیم ملی شده، کمک و روحیه خوبی برای من است و حضورش در کنارم در مسابقات جهانی می‌تواند در موفقیتم تاثیرگذار باشد.

باقری گفت: برای کسب مقام در مسابقات جهانی تلاش می‌کنم و امیدوارم برای مسابقات آسیایی هم راحت‌تر به اردوی تیم ملی راه یابم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز