خبرگزاری کار ایران

هدف بزرگی دارم؛

پروانه: حقم را از مسابقات جهانی می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۳

گاهی اوقات در اردوی تیم ملی تمرینات مشترکی با تیم ملی بزرگسالان داریم که از تجربیات آنها استفاده می‌کنیم که این مساله در بالا رفتن روحیه تیم تاثیر به سزایی دارد.

عضو تیم کاراته نوجوانان ایران در بخش کومیته دختران گفت: به گونه‌ای روی تاتامی جهانی به مبارزه می‌پردازم تا به مدال دست یابم، چراکه حقم را از این رقابت‌ها می‌خواهم.

به گزارش ایلنا، فاطمه پروانه با تاکید براینکه نخستین حضورش در تیم ملی را تجربه می‌کند، ادامه داد: زیر نظر مربیان تیم ملی و مربیان خودم، تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهم تا نتیجه مناسبی در مسابقات جهانی اسپانیا بگیرم. در مسابقات کاپ آزاد ترکیه نتیجه خوبی بدست نیاوردم و برای اینکه از مسابقات جهانی هم دست خالی بازنگردم تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل راهی اسپانیا شوم.

کومیته کای وزن به اضافه ۵۴ کیلوگرم تیم دختران ایران گفت: در آخرین مبارزه انتخابی که در اردوی شیراز انجام شد، حریف خودم را شکست دادم و برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان که سال آینده در اسپانیا برگزار می‌شود، انتخاب شدم.

وی گفت: گاهی اوقات در اردوی تیم ملی تمرینات مشترکی با تیم ملی بزرگسالان داریم که از تجربیات آنها استفاده می‌کنیم که این مساله در بالا رفتن روحیه تیم تاثیر به سزایی دارد.

پروانه که درس خواندن و کاراته را در کنار هم ادامه می‌دهد در این باره گفت: هدف بزرگی دارم که کسب مدال طلای مسابقات جهانی است، با این حال سعی می‌کنم تمرینات کاراته به درسم لطمه‌ای وارد نکند. امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون و دعای خیر اهالی کاراته بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم و دست پر به میهن بازگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز