خبرگزاری کار ایران

پومسه قهرمانی جهان - اندونزی؛

سلحشور قهرمان جهان شد / طلای جهان بر گردن دختر ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۰۱

پیش از این نیز احمد اخلاقی در رده سنی زیر ۴۰ تا ۴۹ سال توانست پس از کره و ترکیه مقام سوم این رده را از آن خود کرده و صاحب گردن آویز برنز شود.

مرجان سلحشور پومسه‌روی بانوی کشورمان در اولین روز از رقابت های پومسه قهرمانی جهان، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را در اندونزی به گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات، پومسه روهای کشورمان در دو بخش تیمی و انفرادی و در رده های سنی ۱۵ الی ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال و ۵۹ سال به اجرای فرم می‌پردازند.

مرجان سلحشور پومسه رو بانوی کشورمان در اولین روز از این دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را در اندونزی به گردن آویخت و سرود تیم ملی کشورمان را در سالن مانگو پورا شهر بالی اندونزی طنین انداز کرد. در این رده سنی نمایندگان کره، تایلند و به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیمی و در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال نمایندگان کشورمان مهسا مردانی، ‌ نسترن ملکی و نگین گیل سمائی به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و توانستند مدال نقره تیمی این رده سنی را از آن خود کنند. همچنین تیم‌های ویتنام و تایلند نیز مقام‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند و نمایندگان چین تایپه برسکوی سوم مشترک ایستادند.

پیش از این نیز احمد اخلاقی، ملی‌پوش پومسه‌روی کشورمان، در رده سنی زیر ۴۰ تا ۴۹ سال توانست پس از کره و ترکیه مقام سوم این رده را از آن خود کرده و صاحب گردن آویز برنز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز