خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال زنان؛

دیدار حساس بانوان ذوب‌آهن و دانشگاه‌آزاد در هفته دوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۷۸

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان در حالی پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه در شهرهای اسلامشهر، اصفهان و تهران پیگیری می‌شود.

هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه برتر زنان پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه با ۳ بازی پیگیری می‌شود که دیدار دو تیم ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اسلامی از حساسیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان در حالی پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه در شهرهای اسلامشهر، اصفهان و تهران پیگیری می‌شود که تیم‌های شرکت‌کننده در ۱۵ روز فاصله بین ۲ هفته این بازی‌ها تمرینات کاملی را برای آمادگی پشت سر گذاشتند.

در نخستین بازی این هفته که از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در سالن ملت‌شهر اصفهان برگزار می‌شود، تیم ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها میزبان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. دو تیم ذوب‌آهن و دانشگاه‌آزاد در حال حاضر با ۳ امتیاز در رتبه دوم و سوم جدول این رقابت‌ها قرار دارند و جدال آنها حساسیت زیادی دارد.

تیم والیبال زنان اسلام‌شهر این هفته و در نخستین بازی خود در لیگ برتر والیبال، میزبان شهرداری سمنان است. این دو تیم بدون امتیاز هستند و پیروز این دیدار فاصله خود را با حریف در جدول افزایش خواهد داد. البته شهرداری سمنان در هفته نخست در برابر گاز تهران مغلوب شد، اما اسلام‌شهر نخستین بازی خود را در این هفته برگزار می کند.

در سومین و آخرین بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان گاز تهران در خانه والیبال از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه میزبان تیم بابلسر است. گاز در حال حاضر صدرنشین جدول این رقابت‌ها است و برای اینکه در صدر بماند، بهتر است در ۳ ست متوالی پیروز این میدان باشد. بابلسر بدون امتیاز است و در هفته نخست نیز شکست در برابر دانشگاه آزاد را تجربه کرده است. تیم والیبال زنان سنگ تاش شیراز در هفته دوم لیگ برتر والیبال استراحت دارد.

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان:
اسلامشهر – شهرداری سمنان، ساعت ۱۵
ذوب آهن اصفهان – دانشگاه آزاد اسلامی، ساعت ۱۲:۳۰
گاز تهران – بابلسر، ساعت ۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز