خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر تیراندازی بانوان؛

برترین تیراندازان هفته هشتم لیگ بانوان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۰۰

هفته نهم لیگ برتر بانوان در رشته تفنگ و تپانچه فردا ۶ دی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزش آزادی برگزار خواهد شد.

هفته هشتم لیگ برتر تیراندازی سلاح‌های بادی بانوان امروز پنجم دی به میزبانی ثامن الحجج(ع) در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ و مسئول برگزاری این مسابقات گفت: هفته هشتم مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی تیراندازی بانوان، با هدف توسعه ورزش تیراندازی و شناسایی استعدادهای ورزش کشور و همچنین ایجاد پشتیوانه برای تیم ملی صورت گرفته است. این سری مسابقات با حضور ۵ تیم نزاجا، پاس قوامین، مقاومت، همدان، ثامن الحجج(ع) در دو رشته تفنگ و تپانچه به سرداوری خانم زهره احمدی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در رشته تفنگ و تپانچه، تیم‌های نزاجا و پاس قوامین بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، نرجس امام قلی نژاد(از نزاجا) با امتیاز ۴۱۵٫۶، نوشین شهبازی فرد(از نزاجا) با امتیاز ۴۱۴٫۳ و فاطمه طاهری(ازپاس قوامین) با امتیاز ۴۱۳٫۲ به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش انفرادی تپانچه بادی، الهام هریجانی(از پاس قوامین) با امتیاز ۳۸۶ نفر اول و بهناز غلامی(ازنزاجا) با امتیاز ۳۸۳ نفر دوم و اکرم رمضانی(ازنزاجا) با امتیاز ۳۷۸ نفر سوم این رقایتها بودند.

در این هفته تیم ثامن الحجج(ع) در استراحت بود و هفته نهم لیگ برتر بانوان در رشته تفنگ و تپانچه فردا ۶ دی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزش آزادی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز