خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر تیراندازی بانوان؛

قهرمان زود هنگام بانوان تیرانداز نزاجا و ثامن‌الحجج(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۶

هفته پایانی لیگ برتر بانوان در رشته تفنگ و تپانچه چهارم بهمن در مجموعه ورزشی فدراسیون تیراندازی برگزار خواهد شد.

هفته نهم لیگ برتر تیراندازی سلاح‌های بادی بانوان امروز ششم دی در دو رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۵ تیم در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد.

به گزارش ایلنا، هفته نهم مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی تیراندازی بانوان، در دورشته تفنگ و تپانچه به میزبانی ثامن الحجج(ع) با حضور ۵ تیم نزاجا، پاس قوامین، مقاومت، همدان، ثامن الحجج(ع) امروز ششم دی در سالن ۸۰ خط محموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان هفته نهم مسابقات لیگ برتر بانوان، تیم نزاجا در رشته تفنگ و تیم ثامن الحجج(ع) در رشته تپانچه قبل از برگزاری هفته پایانی توانستند با گرفتن همه امتیازهای ممکن قهرمان زود هنگام هفتمین دوره لیگ برتر بانوان شوند.

این هفته در رشته تفنگ و تپانچه، تیم‌های نزاجا و ثامن الحجج(ع) بر رقبای خود پیروز شدند.

در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، نرجس امام قلی‌نژاد(از نزاجا) با امتیاز ۴۱۸٫۸، الهه احمدی(از نزاجا) با امتیاز ۴۱۶٫۶ و نوشین شهبازی‌فرد(از نزاجا) با امتیاز ۴۱۳٫۹ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش انفرادی تپانچه بادی، فاطمه حسینی(از ثامن الحجج(ع)) با امتیاز ۳۸۸ نفر اول و اکرم رمضانی(از نزاجا) با امتیاز ۳۸۳ نفر دوم و الهام هریجانی(ازنزاجا) با امتیاز ۳۷۹ نفر سوم این رقایتها بودند.

تیم همدان این هفته در استراحت بود و هفته پایانی لیگ برتر بانوان در رشته تفنگ و تپانچه چهارم بهمن در مجموعه ورزشی فدراسیون تیراندازی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز