خبرگزاری کار ایران

برای خودم بسیار هیجان برانگیز بود؛

کریمی: بانوان ایرانی با حجاب هم می‌توانند به بالاترین مدارج برسند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۶۴

هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم کسی از ایران در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال دنیا قرار بگیرد ولی وقتی نام خودم را در کنار آن نام ایران و پرسپولیس را دیدم احساس غرور و افتخار کردم.

بانوی ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم کسی از ایران در جمع ۱۰ بازیکن برتر فوتسال دنیا قرار بگیرد ولی وقتی نام خودم را در کنار آن نام ایران و پرسپولیس را دیدم احساس غرور و افتخار کردم.

به گزارش ایلنا، فرشته کریمی افزود: واقعیت این است که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم نه من، بلکه در کل بانوان فوتسالیست ایران بتوانند به چنین جایگاهی دست پیدا کنند که در جمع برترین‌های جهان قرار بگیرند. این خبر برای خودم بسیار هیجان برانگیز بود، بویژه وقتی که جلوی نام خودم اول نام ایران و بعد باشگاه پرسپولیس را دیدم احساس غرور و افتخار کردم.

وی ادامه داد: فکرش را نمی‌کردم روزی بتوانم نام کشورم و بعد نام پرسپولیس را در این سطح مطرح کنم و این مساله به من احساس خاصی می‌دهد. البته شکی نیست که این موفقیت را مدیون تلاش و کمک تمام هم تیمی‌ها در تیم ملی و پرسپولیس و بیشتر از همه مدیون خانم‌ها شهرزاد مظفر و نیلوفر اردلان سرمربی و دوست خوبم هستم. در واقع حضور من در جمع ۱۰ نفر برتر جهان به معنای حضور این افراد و حضور همه آنهایی است که در سال‌های اخیر برای رشد فوتسال و فوتبال بانوان تلاش کردند و در این بین باید از نگاه ویژه کفاشیان و خانم شجاعی یاد کنم.

بازیکن تکنیکی فوتسال آسیا با اشاره به موفقیت‌های اخیر بانوان در رشته فوتسال خاطرنشان کرد: فوتسال و فوتبال، زمانی برای بانوان ایران یک تفریح بود ولی حالا پس از عنوانی که سال گذشته برای اولین بار در رشته تیمی کسب شد، موضوع برای نسلی که می‌خواهد تازه وارد این عرصه شود، بسیار جدی و حرفه‌ای خواهد بود. به نظرم این اتفاق استارت خوبی بود تا انگیزه‌ای برای بچه‌های ایران باشد که بدانند با حجاب هم می‌توانند به بالاترین مدارج برسند و دیده شوند. امیدوارم بچه‌هایی که در رده سنی پائین‌تر هستند حالا نگاه متفاوتی داشته باشند و برای کسب عنوان جهانی و بهترین شدن در جهان تلاش کنند، البته این امر مستلزم آن است که وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها امکانات لازم را فراهم کرده و انگیزه‌های لازم را ایجاد کنند. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس تنها باشگاه لیگ برتری فعال در این عرصه است که جای تقدیر دارد ولی این توجه باید بیشتر شود.

کریمی در پایان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: ما بازیکنان خوب زیادی داریم و خوش اقبال بودم که در میان آنها دیده شدم. تعداد زیای از بچده‌های ما برای فوتسال و فوتبال از کشورهای عربی پیشنهاد دارند. من و چند نفر دیگر از بچه‌ها حتی از روسیه پیشنهاد دریافت کردیم و حضور بچه‌های ما به قدری برایشان مهم بود که شرط حجاب را هم پذیرفتند. من فکر می‌کنم در سال‌های دیگر می‌توانیم مثل برزیل و اسپانیا نفرات بیشتری را در جمع ۱۰ بازیکن برتر دنیا داشته باشیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز