خبرگزاری کار ایران

دلقندی خبرداد:

آمادگی بانوان جودوکار خراسانی برای حضور در لیگ

کد خبر : ۱۴۳۳۲۸

اردوی تدارکاتی تیم جودو بانوان استان به منظور حضور قدرتمند در لیگ کشور از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد آغاز شده است و تا پایان هفته دارد.

سرمربی تیم جودو بانوان خراسان رضوی گفت: جودوکاران تیم در اردوی تدارکاتی یک هفته ای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند.

به گزارش ایلنا، آذر دلقندی اظهار کرد: اردوی تدارکاتی تیم جودو بانوان استان به منظور حضور قدرتمند در لیگ کشور از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد آغاز شده است و تا پایان هفته دارد.

وی با اشاره به دعوت از ۲ جودوکار غیر بومی به این اردو گفت: تعداد ۳۰ نفر از جودوکاران برتر سراسر استان نیز در این اردو حضور دارند که با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی نفرات نهایی تیم برای حضور در لیگ مشخص خواهند شد.

سرمربی تیم جودو بانوان خراسان رضوی افزود: هفته پرفشاری را با انجام تمرینات مختلف فنی و بدنسازی پشت سرگذاشته ایم و جودوکاران بومی پیشرفت بسیار خوبی از خود نشان داده اند.

وی تصریح کرد: حضور جودوکاران غیر بومی در این اردو باعثایجاد انگیزه در بانوان جودوکار استان و پیگیری جدی تمرینات از سوی آنان شده است.

دلقندی با اشاره به آغاز مسابقات لیگ بانوان از روز ۲۵ بهمن ماه در تهران، گفت: پس از مشخص نفرات اصلی، علاوه بر ریکاوری، تمرینات سبک تری را برای هفته آینده در دستور کار داریم.

گفتنی است، تیم جودو بانوان خراسان رضوی در گروه یک رقابت های لیگ بانوان کشور با تیم های مقاومت تهران، هیات جودو استان مرکزی، نهاوند و البرز هم گروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز