خبرگزاری کار ایران

مسابقات سلاح‌های بادی آسیا - کویت؛

سه بانوی تیرانداز ایران راهی فینال شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۵۴

با توجه به موفقیت هر ۳ ورزشکار ایرانی حاضر در فینال رقابت‌های ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا - تهران، امید آن می‌رود که کسب مدال دور از انتظار و دسترس این ورزشکاران نباشد.

مرحله مقدماتی رشته تفنگ بانوان جوان در حالی به پایان رسید که هر ۳ ورزشکار حاضر در این مسابقات راهی فینال شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سومین روز از هفتمین دوره مسابقات سلاح های بادی آسیا در کشور کویت در حالی برگزار شد که بانوان جوان شایسته کشورمان توانستند پس از پشت سر گذاشتن رقبای خود به فینال این رشته راه یابند.
براساس این گزارش، فاطمه طاهری، مائده امین زاده، سولماز نقی لو، ملی پوشان کشورمان در این رشته بودند که با شایستگی و اقتدار توانستند در پایان مرحله نهایی با قرار گرفتن در رده های دوم، چهارم و هشتم این رشته ضمن راهیابی به فینال مقام دوم تیمی رشته تفنگ بادی بانوان جوانان را نیز از آن خود کنند.

با توجه به موفقیت هر ۳ ورزشکار ایرانی حاضر در فینال رقابت‌های ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا - تهران، امید آن می‌رود که کسب مدال دور از انتظار و دسترس این ورزشکاران نباشد. این رقابت‌ها در رشته تفنگ جوانان آقایان در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز