خبرگزاری کار ایران

کمیته ملی و وزرات ورزش به ما کمک کنند؛

شاه‌محمدی: تنگنای مالی یکی از مهمترین دغدغه‌های فدراسیون کاراته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۹۷

در تعطیلات سال نو اردوی مشترکی با تیم‌های ترکیه، ایتالیا، فرانسه و چند کشور صاحب‌نام کاراته خواهیم داشت و پس از آن هم در جام بوسفر ترکیه شرکت می‌کنیم.

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: سالی که گذشت سال موفقیت آمیزی برای کاراته ایران بود و بانوان درخشش خوبی در مسابقات بین‌المللی داشتند.

به گزارش ایلنا، عشرت شاه‌محمدی اظهار داشت: در تعطیلات سال نو اردوی مشترکی با تیم‌های ترکیه، ایتالیا، فرانسه و چند کشور صاحب‌نام کاراته خواهیم داشت و پس از آن هم در جام بوسفر ترکیه شرکت می‌کنیم. این اردو به منظور آمادگی ملی‌پوشان برای مسابقات مهم سال آینده است و تیم ملی کاراته بزرگسالان که در رقابت‌های آسیایی امارات شرکت کرده بود، به ترکیه اعزام خواهد شد.

سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: بازی‌های آسیایی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال در مالزی، بازی‌های آسیایی اینچئوان در کره‌جنوبی و مسابقات جهانی آلمان مهمترین رویدادهای سال آینده است که امیدوارم تیم خوبی را به این رقابت‌ها اعزام کنیم.

وی درخصوص مسابقات انتخابی تیم‌های بانوان گفت: اولین انتخابی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال ۲۱ فروردین‌ماه برگزار می‌شود که نفرات برگزیده مربیان و نفرات سوم قهرمانی کشور به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند تا یک نفر از آنها انتخاب شده و به همراه نفرات اول و دوم مسابقات کشوری به اردوی مرحله دوم که روز ۲۸ فروردین ماه تشکیل می‌شود، راه یابد.

شاه‌محمدی ادامه داد: مسابقات انتخابی کاتا هم در رده سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تیر ماه برگزار می‌شود تا تیم و نفر برتر به اردو راه پیدا کند.

وی درخصوص لیگ‌های کاراته بانوان گفت: حضور مدیر عامل باشگاه‌ها در مراسم اختتامیه لیگ‌ها نقطه قوت و فرصت مناسبی بود تا تعامل نزدیکی با آنها داشته باشیم تا برای رشد و توسعه هر چه بیشتر کاراته بانوان و افزایش تعداد تیم‌ها از ظرفیت اسپانسرها استفاده لازم را برده و برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

شاه‌محمدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی همانند روال گذشته ادامه خواهد داشت، افزود: شرکت داوران در کلاس‌های بین‌المللی از اولویت‌های‌ما است و ما برای کمک به بخش بانوان و پیشرفت این بخش نیاز به کمک محققان و صاحب‌نظران داریم تا ما را در رسیدن به اهداف‌مان یاری کنند.

وی درخصوص بانوی لژیونر ایرانی گفت: این افتخار بزرگی برای کاراته کشورمان است و فرصت مناسبی است با توجه به پتانسیل کشور ما، قهرمانان با حفظ شرایط فرهنگی در میادین بین‌المللی بدرخشند.

شاه‌محمدی گفت: تنگنای مالی یکی از مهمترین دغدغه‌های فدراسیون است که امیدوارم با توجه به رقابت‌های مهمی که در پیش داریم کمیته ملی المپیک و وزرات ورزش و جوانان ما را در رسیدن به اهداف‌مان یاری کنند و این مشکل هم رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز