خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان - تایپه؛

مهسا جدی سهمیه المپیک گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۰۰۰

دیدارهای انتخابی المپیک نوجوانان از صبح روز گذشته پنج شنبه ۲۹ اسفندماه به میزبانی چین تایپه آغاز شد.

مهسا جدی تکواندوکار وزن ۶۳ - کیلوگرم کشورمان ضمن کسب سهمیه دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان ایستاد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛ دیدارهای انتخابی المپیک نوجوانان از صبح روز گذشته پنج شنبه ۲۹ اسفندماه به میزبانی چین تایپه آغاز شد.

مهسا جدی تکواندوکار وزن ۶۳ - کیلوگرم کشورمان، دردیدار فینال رقابتهای انتخابی المپیک نوجوانان با تکواندوکاری از کرواسی به رقابت پرداخت که در پایان با کسب نتیجه ۱۶ بر ۶ مغلوب وی شد و بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات ایستاد.

جدی پس از برخورداری از قرعه استراحت در دور نخست، در بازی دوم به مصاف نماینده‌ای از اسپانیا رفت که این دیدار با نتیجه ۸ بر ۷ به صعود تکواندوکار ملی پوش کشورمان به اتمام رسید.

وی در بازی سوم خود و پس از پیروزی در مقابل نماینده‌ای از مالزی با نتیجه ۳۵ بر ۳، نخستین سهمیه تکواندوی ایران در المپیک نوجوانان به نام خود ثبت کرد.

در دیدار نیمه نهایی و در مبارزه با حریفی از کشور کلمبیا، وی را با نتیجه ۹ بر ۶ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز