خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا؛

آخرین اردوی بانوان متین در ورامین

کد خبر : ۱۵۸۰۴۹

تیم والیبال بانوان متین ورامین، که به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاهای آسیا حضور خواهد یافت، آخرین مرحله اردوی خود را از روز گذشته با حضور ۱۴ بازیکن در ورامین آغاز کرد.

تیم والیبال بانوان متین ورامین آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در ورامین پیگیری می‌کند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال بانوان متین ورامین، که به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاهای آسیا حضور خواهد یافت، آخرین مرحله اردوی خود را از روز گذشته با حضور ۱۴ بازیکن در ورامین آغاز کرد.

شبنم علیخانی، فرنوش شیخی، مهسا صابری، شکوفه صفری، نجمه عابدیان، نیلوفر حجتی، ساناز واحدی، سودابه باقرپور، تهمینه درگزین، منصوره عباسی، مهدیه خواجه کلایی، فاطمه امینی، فرانک باقریان و ساناز واحدی با سرمربیگری سیما صدیقی در این اردو حضور دارند که در نهایت ۱۲ بازیکن به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا اعزام می شوند.

نماینده والیبال بانوان ایران در گروه اول این رقابت ها با نمایندگان کشورهای ژاپن، ویتنام و تایلند همگروه است. ترکمنستان هم در این گروه بود که از حضور در این مسابقات انصراف داد تا تکلیف چهار تیم گروه اول پیش از آغاز مسابقات مشخص شود و به جمع هشت تیم نهایی راه یابند.

در گروه دوم این مسابقات نماینده کشورهای قزاقستان، چین، چین تایپه، هند، سنگاپور و فیلیپین حضور دارند که از جمع آن ها ۴ تیم به مرحله بعد صعود می کنند.

رقابت‌های والیبال بانوان قهرمانی باشگاه های آسیا از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت در ناخون پاتوم تایلند برگزار می شود که نماینده ایران ۲۵ فروردین تهران را به مقصد تایلند ترک می کند.
برنامه مسابقات ایران در مرحله نخست به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۸ فروردین
متین ورامین ایران - " ناخونرات چاسیما " تایلند - ساعت ۱۳:۳۳ به وقت تهران

شنبه ۳۰ فروردین
متین ورامین ایران – " هی سامیت سو اسپرینگ " ژاپن – ساعت ۱۵:۳۳ به وقت تهران

دوشنبه یکم اردیبهشت
متین ورامین ایران – " تانگ تین بانک " ویتنام – ساعت ۱۳:۳۳ به وقت تهران
همچنین مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز