خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی علی نژاد؛

نائب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو منصوب شد

کد خبر : ۱۷۰۵۷۵

مهدی علی‌نژاد در حکمی، شهین نظری را به عنوان نائب رئیس این فدراسیون در امور بانوان منصوب کرد.

رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان در حکمی نائب رئیس بانوان این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی علی‌نژاد در حکمی، شهین نظری را به عنوان نائب رئیس این فدراسیون در امور بانوان منصوب کرد.

مراسم معارفه رسمی وی و تودیع کهرنگی نائب رئیس سابق فدراسیون ساعت ۱۰ صبح روز شنبه هفته آینده دهم خردادماه با حضور شهریان، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان برگزار خواهد شد.

نظری پیش از این دو سال به عنوان نائب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی فعالیت کرده و از داوران بین المللی این رشته محسوب می‌شود.

مسئولیت بانوان تربیت بدنی نیروهای مسلح به مدت ۸ سال، مسئولیت تربیت بدنی بانوان نیروی انتظامی به مدت دو سال، مسئولیت ورزش بانوان باشگاه پاس(مجموعه ورزشی دستگردی) و مجموعه ورزشی دانشگاه علوم انتظامی از دیگر سوابق مدیریتی وی محسوب می‌شود.

در حکم رئیس فدراسیون ووشو به نظری آماده است:

سرکار خانم شهین نظری

با سلام؛

احتراما؛ با توجه به تجارب، مراتب تعهد و سوابق ارزنده سرکارعالی، بدینوسیله به عنوان نائب رئیس بانوان فدراسیون ووشو منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات الهی و بهره بری از تجارب خود، بتوانید این رشته موفق را در راستای بهره مندی از کلیه امکانات و استعدادهای موجود یاری کنید تا بانوان ووشوی ایران همچون سال‌های اخیر با درخشش در میادین بین المللی عزت و سربلندی بانوان محجبه اسلامی را به اثبات جهانیان برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز