خبرگزاری کار ایران

شهریان:

مهم ترین هدف ورزش، ‌تهذیب نفس و توسعه اخلاقیات در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۸۲

امروز جای بسی شکر گذاری است که دختران این سرزمین با غیرتی مثال زدنی بر رفیع ترین سکوهای افتخار تکیه می زنند و با رعایت موازین ملی و دینی نام دختر ایرانی را بلندآوازه می کنند.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید به این که مهم ترین و اساسی ترین هدف ورزش، ‌تهذیب نفس و توسعه اخلاقیات در جامعه است، گفت: ورزش فضایی را مهیا می‌کند که اخلاق و منش ورزشی در خلق و خوی جوانان نهادینه می‌شود.

به گزارش ایلنا، رباب شهریان اظهار داشت: جوان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در آیینه تمام نمای پیامبر(ص) و حضرت علی اکبر(ع) یافته و پرتویی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب خود به نظاره نشسته است. نوبهار جوانی، از جمله فرصت های بزرگ و بی برگشت آدمی در طول زندگی است که به مدد تدبیر و امید، می تواند به گشایش فصلی نوین منجر شود.

شهریان خاطرنشان کرد: کسب مدال‌های خوشرنگ در آوردگاه های مختلف ورزشی و دستاوردهای مهم دیگری که توسط جوانان ساعی و باغیرت ایران اسلامی حاصل شده نشان دهنده شکوفایی این نسل تاثیرگذار در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی است.

معاون امور ورزش بانوان افزود: امروز جای بسی شکرگذاری است که دختران این سرزمین با غیرتی مثال زدنی بر رفیع ترین سکوهای افتخار تکیه می زنند و با رعایت موازین ملی و دینی نام دختر ایرانی را بلندآوازه می کنند.

وی در ادامه ودر خصوص اهمیت ورزش در این سنین گفت: در جامعه کنونی جوانی موفق است که تغییرات را به خوبی احساس کرده و آن را به درستی در زندگی خود مدریت کند.

شهریان افزود: ورزش برای جوانان فرصتی است برای تمرین مهارت‌های اجتماعی. در این فضا است که جوان می تواند مهارت هایی چون نقش پذیری، ‌احساس مسئولیت، ‌ سازگاری، ‌تقسیم وظایف، ‌ قانون مداری و… را تجربه و تمرین کند.

معاون امور ورزش بانوان با بیان اینکه ما به ورزش به عنوان عاملی برای ایجاد صفات ممتاز نگاه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مهم ترین و اساسی ترین هدف ورزش، ‌ تهذیب نفس و توسعه اخلاقیات در جامعه است. ورزش فضایی را مهیا می‌کند که اخلاق و منش ورزشی در خلق و خوی جوانان نهادینه شود.

شهریان با تاکید به این نکته که ورزش مفیدترین و سالم ترین سرگرمی‌هایی است که می‌تواند اوقات فراغت جوانان ونوجوانان را پر کند، گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان سوق دادن این قشر به سوی ورزش و غنی سازی اوقات فراغت آنها با ورزش‌های همگانی است. با یک برنامه‌ریزی مطلوب، برنامه فراغتی از نوع ورزشی می تواند زمینه ساز آموزش‌های غیر رسمی با سهولت و سرعت بیشتر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز