خبرگزاری کار ایران

نژاد نایبی:

باید اختلاف والیبال مردان و زنان ایران کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۶۴

والیبال مردان ایران در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و ما باید تلاش کنیم والیبال زنان نیز رشد کند و این تیم نیز حداقل جزو برترین تیم‌های آسیا قرار گیرد.

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال با بیان اینکه والیبال مردان ایران در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته، گفت: باید تلاش کنیم فاصله والیبال زنان و مردان ایران کاهش یابد.

به گزارش ایلنا، صغری نژاد نایبی افزود: والیبال مردان ایران در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و ما باید تلاش کنیم والیبال زنان نیز رشد کند و این تیم نیز حداقل جزو برترین تیم‌های آسیا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف تمام کسانی که وارد فدراسیون می‌شوند کمک به تحقق بیشتر برنامه‌های تعیین شده، تصریح کرد: من نیز تلاش خواهم کرد والیبال زنان ایران در ۳ تا ۴ سال آینده در جمع ۵ تیم برتر آسیا قرار گیرد.

نایب رییس زنان فدراسیون والیبال در مورد برنامه‌های آینده برای ارتقای سطح لیگ والیبالزنان نیز گفت: توسعه و گسترش والیبال به صورت علمی و پایه‌ای، همکاری نزدیک با تربیت بدنی و انجمن والیبال وزارت آموزش و پرورش، استفاده از مربیان کارآزموده، باتجربه و بازیکن ساز در مدال والیبال و پیگیری برنامه‌های استعدادیابی از جمله‌این برنامه‌ها است.

وی سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی برای راه اندازی مدارس والیبال دختران و تقویت تیم‌های والیبال زنان در رده‌های مختلف سنی را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد گفت: ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش، افزایش پایگاه‌های استعدادیابی و تقویت پایه‌ای والیبال شامل تیم‌های مینی، نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز