خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی تیم ملی سافت بال زنان؛

شهریان: ورزش زنان در ایران رو به توسعه و پیشرفت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۸۹

رباب شهریان گفت: رشته سافت بال جوان پسند و نوپا است ولی با وجود نوپا بودن علاقه مندان زیادی دارد و انتظار می رود که ظرفیت این رشته برای پیشرفت و توسعه در حال افزایش باشد.

معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش زنان در ایران رو به توسعه و پیشرفت است و این معاونت تلاش می کند که این پیشرفت تداوم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، رباب شهریان روز شنبه در بازدید از اردوی بیس بال و سافت بال زنان در زمین شماره ۴ مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: رشته سافت بال جوان پسند و نوپا است ولی با وجود نوپا بودن علاقه مندان زیادی دارد و انتظار می رود که ظرفیت این رشته برای پیشرفت و توسعه در حال افزایش باشد.

به گفته وی توسعه و فراگیر شدن این رشته ورزشی به تلاش و انگیزه ورزشکاران بستگی دارد و ورزشکاران این رشته می توانند ضمن حفظ پوشش اسلامی در عرصه ورزشی هم موفق عمل کنند.

همزمان با این بازدید برخی از ملی پوشان سافت بال و مربیان تیم ملی در مورد امکانات، تجهیزات و نیاز به زمین اختصاصی در استان ها، لزوم توجه ویژه به رقابت های قهرمانی کشور، اعزام های برون مرزی، برپایی مداوم اردوهای ملی و برگزاری کلاس های بازآموزی و ارتقای سطح مربیان و داشتن یک لیگ سراسری پویا با پشتوانه مالی مناسب با معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش گفت و گو کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز