خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌المپیک‌نوجوانان - نانجینگ؛

ناکامی بانوی‌تیرانداز ایران در فینال / خدمتی چهارم شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۱۹

تیرانداز نوجوان ایران در فینال بازی‌های المپیک حریفانی از کشورهای سوییس، آلمان، سنگاپور، صربستان، چین و کرواسی رقابت کرد اما از کسب مدال بازماند و در نهایت به جایگاه چهارمی بسنده کرد.

نجمه خدمتی، نماینده ایران در مسابقات ۱۰ متر تفنگ بادی بازی‌های المپیک نوجوانان پس از صعود به فینال دومین دوره این بازی‌ها با کسب رده چهارم به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی رقابت‌های ۱۰ متر تفنگ بادی دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان امروز سه شنبه در نانجینگ چین برگزار شد. نجمه خدمتی نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که موفق شد با مجموع ۴۱۶.۳ امتیاز در جمع هشت تیرانداز برتر قرار گرفته و راهی فینال مسابقات شود.

این تیرانداز نوجوان ایران در فینال بازی‌های المپیک حریفانی از کشورهای سوییس، آلمان، سنگاپور، صربستان، چین، مغولستان و کرواسی رقابت کرد اما از کسب مدال بازماند و در نهایت به جایگاه چهارمی بسنده کرد. این جایگاه با مجموع ۱۶۳.۹ امتیاز برای خدمتی به دست آمد.

در پایان این مسابقات سارا هورنانگ از سوییس با ۲۰۷.۸ امتیاز به عنوان نخست دست یافت ضمن اینکه لیند زی ولوسو از سنگاپور با ۲۰۷.۲ امتیاز جولیا بود از آلمان با ۱۸۶.۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز