خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی تکواندوکاران؛

شهریان: تکواندو همیشه در ورزش بانوان اثرگذار است

کد خبر : ۲۰۰۷۰۲

بانوان ما این روزها با اقتدار به خوبی جایگاه‌شان را در ورزش ایران اثبات کرده‌اند که کسب مدال خوش رنگ کیمیا علیزاده در المپیک نشان از این اقتدار است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بانوان ما این روزها با اقتدار به خوبی جایگاه‌شان را در ورزش ایران اثبات کرده‌اند که کسب مدال خوش رنگ کیمیا علیزاده در المپیک نشان از این اقتدار است.

به گزارش ایلنا، رباب شهریان درخصوص حضور در اردوی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بسیار خوشحالم امروز در جمع ورزشکاران رشته تکواندو بودم، خوشبختانه تکواندو در بین رشته‌های رزمی، در المپیک و بازی‌های آسیایی افتخارات زیادی را بدست آورده است.

وی تصریح کرد: رشته تکواندو در بخش بانوان، همیشه اثرگذار بوده است و در حال حاضر اولین مدال المپیک بانوان به نام تکواندو ثبت شده است، که این عناوین نوید روزهای خوبی را برای ورزش بانوان بویژه رشته تکواندو می دهد. دختران توانمند و شایسته ای در رشته تکواندو فعالیت می کنند که هدف نهایی همه بانوان ورزشکار، ارائه الگوی شایسته ای از زنان و دختران مسلمان ایرانی به جوامع بین المللی است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه در رشته تکواندو مدیریت تیمی به خوبی قابل مشاهده است و نگاه رییس فدراسیون تکواندو به ورزش بانوان، نگاهی حمایتی است که حاصل آن دستاوردهای بسیار خوبی را برای این رشته پرافتخار به ارمغان آورده است.

وی اینطور ادامه داد: قهرمانی جهان در بخش نونهالان و افتخارات تکواندوکاران نوجوان کشورمان در مسابقات جهانی و همینطور رقابتهای اخیر المپیک نوجوانان، نشان دهنده روند رو به رشد تکواندو در بخش بانوان است که این به دلیل مدیریت خوب فدراسیون در رده های سنی پایه است و ان شاء الله آثار آن را در رده سنی بزرگسالان هم خواهیم دید.

شهریان با اشاره به پرچمداری کیمیا علیزاده در المپیک نوجوانان نانجینگ ۲۰۱۴ اظهار داشت: بانوان ما این روزها با اقتدار به خوبی جایگاهشان را در ورزش ایران اثبات کرده اند که کسب مدال خوش رنگ کیمیا علیزاده در المپیک نشانگر این موضوع است. کیمیا مدال ارزشمندی را به ورزش بانوان هدیه داد و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: برای تیم تکواندو بانوان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کسب خوش رنگترین مدال ها در بازیهای آسیایی اینچئون مزد زحمات این مدت خودشان را بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز