خبرگزاری کار ایران

غول ویتنام را شکستیم؛

صفری: نباید مردان را با بانوان مقایسه کنیم / خوشحالم طلسم هشتمی شکست

کد خبر : ۲۰۳۸۸۴

وقتی در جام باشگاه ها ویتنام را شکست دادیم غول ویتنام آنجا شکسته شد. امسال هم پله پله پیش رفتیم. ما پیشرفت خوبی داشتیم، اما هنوز به این باور نرسیده ایم.

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان اعتقاد دارد تیم ملی از همان ابتدا با انگیزه کارش را شروع کرد و توانست به هدفش برسد.

به گزارش ایلنا، شکوفه صفری بازیکن تیم ملی والیبال بانوان بعد از کسب عنوان هفتمی در جام کنفدراسیون آسیا گفت: خوشحالم طلسم هشتمی شکسته شد. امسال سالِ ما بود و توانستیم مقام مان را ارتقا دهیم. از همان اول هم با انگیزه شروع کردیم. استارت کار ما از جام باشگاه های آسیا با تیم متین ورامین زده شد.

وی ادامه داد: وقتی در جام باشگاه ها ویتنام را شکست دادیم غول ویتنام آنجا شکسته شد. امسال هم پله پله پیش رفتیم. ما پیشرفت خوبی داشتیم، اما هنوز به این باور نرسیده ایم. خوشحالم با این کادر نتیجه گرفتیم، امیدوارم این کادر حفظ شود تا تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.

ملی پوش والیبال بانوان درباره این رقابت ها اظهار داشت: همان طور که از اسم آن پیداست هشت تیم برتر در این دوره حضور داشتند و با تمام قوا شرکت کردند. هیچ کدام با تیم دوم شان نبودند. از طرفی ما گروه سختی داشتیم. چین و کره که هر دو راهی فینال شدند. ما نباید بانوان را با مردان مقایسه کنیم. از قزاقستان و تایپه گیم گرفتیم و مقابل ویتنام هم پیروز شدیم. این برد بزرگی برای ما محسوب می شود.

صفری در پایان گفت: یکی از عوامل موثر کادر خوب بود. امسال مشاور فنی خوبی داشتیم و کادر مجرب و آنالیزور خوبی هم در کنارش بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز