خبرگزاری کار ایران

فوتبال‌نوجوانان‌آسیا - داکا؛

جشنواره‌گل دختران نوجوان‌ایران مقابل امارات

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۴۵

تیم ملی نوجوانان بانوان ایران در اولین دیدار خود برابر تیم ملی نوجوانان امارات به پیروزی پر گل ۹بر صفر دست یافت.

تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران در اولین دیدار خود برابر تیم ملی نوجوانان امارات به پیروزی پر گل ۹ بر صفر دست یافت.

به گزارش ایلنا، اولین دیدار از رقابت‌های مرحله‌گروهی بعد از ظهر امروز رأس ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه بنگاباندهود شهر داکا بین دو تیم ملی ایران و امارات برگزار شد که در این دیدار شاگردان شادی مهینی با ۹ گل از سد حریف خود گذشتند. در ابتدای نیمه نخست تیم ملی ایران با حملات خود توانست دو بار دروازه حریف را توسط فاطمه قاسمی باز کند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مهینی با گل‌های فاطمه گرایلی(۴) گل، فاطمه قاسمی ۲ گل، هاجر دباغی یک گل پیروز میدان شدند و اولین دیدار خود را با شکست حریف خود پشت سر گذاشتند. فاطمه قاسمی در دقیقه ۴۶ و فاطمه گرایلی در دقیقه ۵۳ از داور استرالیایی این بازی کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه ۳سه گل بازیکنان تیم ملی ایران از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد. از نکات جالب توجه در این بازی این بود که رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش بازی دو تیم ایران و امارات را از نزدیک نظاره کرد. همچنین بازیکنان تیم های هند، بنگلادش و اردن از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

فاطمه مزیدی نیز در این بازی جای خود را به فاطمه حسینی داد. فاطمه گرایلی نیز از زمین بازی خارج و جای خود را به هانیه خداپرست داد. در مجموع تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با گل‌های فاطمه گرایلی(۴) گل، فاطمه قاسمی(۴) و هاجر دباغی یک گل تیم ملی نوجوانان بانوان امارات را در هم کوبیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز