خبرگزاری کار ایران

والیبال دختران نوجوان آسیا - تایلند؛

تیم والیبال دختران ایران باخت اما برنده معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۱۰

شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران فردا برای کسب مقام نهم و دهم به مصاف هنگ کنگ خواهند رفت.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب ویتنام شد اما از سوی مسئولین اجرایی این رقابت ها به عنوان پیروز میدان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال ایران در بازی مقابل ویتنام، به دلیل شرکت ۳ بازیکن تیم ویتنام در دوره گذشته این رقابت ها با برد فنی سه بر صفر پیروز مسابقه شناخته شد.

بر اساس قوانین مسابقات نوجوانان و جوانان والیبال، هر بازیکن تنها اجازه دارد یک دوره در مسابقات نوجوانان و دو دوره در مسابقات جوانان هر قاره شرکت کند. با توجه به اینکه سه بازیکن تیم ویتنام در دوره پیش مسابقات نوجوانان آسیا حضور داشتند و در دیدار امروز مقابل ایران به میدان رفتند، از سوی کمیته برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا در تایلند تیم ویتنام به علت این تخلف در دیدار مقابل ایران بازنده فنی معرفی شد.

این در حالی بود که تیم ایران از ساعت ۱۶ به وقت محلی برای تعیین مقام های نهم تا سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال آسیا به مصاف ویتنام رفت و در سه ست پیاپی با امتیاز ۲۵ بر ۱۷،۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شده بود. ولی در پایان این دیدار کمیته برگزاری این مسابقات، نتیجه این مسابقه را سه بر صفر با امتیازات ۲۵ بر صفر به سود تیم ایران اعلام کرد.

بدین ترتیب شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران فردا برای کسب مقام نهم و دهم به مصاف هنگ کنگ خواهند رفت.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در دو بازی قبلی خود مغلوب کره جنوبی و چین تایپه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز