خبرگزاری کار ایران

نژاد نایبی:

لیگ‌برتر والیبال بانوان با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۴۰

تیم‌های میزان خراسان، ذوب آهن اصفهان، گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، شهرداری ارومیه و هیات فارس تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال زنان هستند.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: لیگ برتر والیبال بانوان سال ۹۳ با حضور شش تیم پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نژاد نایبی افزود: قبلا قرار بود لیگ برتر والیبال بانوان با حضور هفت تیم برگزار شود.

وی با بیان اینکه تیم نفت امیدیه از این رقابت‌ها انصراف و در لیگ دسته یک بانوان حضور خواهد یافت، گفت: شورای عالی ورزش وزارت نفت این تصمیم را گرفته و معتقد است نمی‌تواند دو تیم را در لیگ‌برتر والیبال زنان پشتیبانی کند.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: تیم گاز تهران به نمایندگی از این وزارتخانه در لیگ‌برتر حضور خواهد داشت و نفت امیدیه نیز در لیگ دسته یک به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه لیگ برتر والیبال بانوان از پنج شنبه ۲۹ آبان آغاز می‌شود، گفت: در این رقابت‌ها ۶ تیم به صورت دوره‌ای در یک گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در هفته نخست لیگ برتر والیبال زنان در تهران مسابقه‌ای نخواهیم داشت.

تیم‌های میزان خراسان، ذوب آهن اصفهان، گاز تهران، دانشگاه آزاد تهران، شهرداری ارومیه و هیات فارس تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر والیبال زنان هستند. این رقابت‌ها امسال با عنوان جام زنده‌یاد حسین معدنی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز