خبرگزاری کار ایران

پخش زنده برنامه‌های گرامیداشت همایش بیمه و توسعه 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۹۶

برنامه‌های گرامیداشت سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه» به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم به نقل از پژوهشکده بیمه، سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» روزهای 12 و 13 آذرماه 1402 به صورت حضوری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با ارائه برنامه‌های علمی و تخصصی متنوع برگزار خواهد شد.

در نوبت صبح روز یکشنبه 12 آذرماه، مراسم افتتاحیه همایش و سخنرانی میزبانان و میهمانان ویژه داخلی و بین‌المللی اعم از اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه انجام خواهد شد. در دومین روز از برگزاری این رویداد و همزمان با روز ملی بیمه نیز، در نوبت صبح، سخنرانی‌های علمی با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد صنعت بیمه و میهمانان ویژه بین‌المللی برگزار و کلیه برنامه‌های گرامیداشت نوبت صبح روزهای 12 و 13 آذرماه 1402 جهت بهره‌برداری مخاطبان به صورت زنده پخش خواهد شد.
مخاطبان گرامی جهت مشاهده برنامه‌های گرامیداشت سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه می‌توانند از ساعت 8:00 تا 12:00 روزهای 12 و 13 آذرماه به نشانی Https://live.irc.ac.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز