خبرگزاری کار ایران

بانک پاسارگاد انواع خدمات ارزی و بین المللی را ارایه می دهد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۸۸۷

بانک‌پاسارگاد آمادگی پذیرش سپرده‌های ارزی هم‌میهنان را برای دوره‌های 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله دارد. همکاران ما در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور آماده ارایه این خدمات و همچنین ارایه اطلاعات لازم به مشتریان عزیز هستند.

به گزارش ایلنا، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد انواع خدمات ارزی و بین‌المللی را در شعبه‌های خود به هم‌میهنان گرامی ارایه می‌دهد. این خدمات در راستای رفاه حال مشتریان گرامی و تسهیل در انجام امور ارزی و بین‌المللی در اسرع وقت و با کیفیتی بسیار خوب به این عزیزان ارایه می‌شوند.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد آمادگی پذیرش سپرده‌های ارزی هم‌میهنان را برای دوره‌های 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله دارد. همکاران ما در شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور آماده ارایه این خدمات و همچنین ارایه اطلاعات لازم به مشتریان عزیز هستند.

رفیعی افزود: صادرکنندگان محترم به منظور افرایش توان تولید و صادرات خود می‌توانند از تسهیلات ارزی بانک‌پاسارگاد استفاده کنند. همچنین واردکنندگان عزیز نیز می‌توانند از خدمات ارزی این بانک جهت واردات کالا، مواد اولیه و تجهیزات از طریق گشایش اعتبار اسنادی، بروات اسنادی و یا حواله‌ استفاده کنند. رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد آمادگی دارد بر اساس بخشنامه‌های ارزی بانک‌مرکزی انواع نقل و انتقالات ارزی مشتریان را از داخل به خارج و حواله‌های وارده به نفع مشتریان را در اسرع وقت دریافت و در اختیار آنان قرار دهد. همچنین این بانک انواع خدمات ارزی مانند گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی، قبول و معامله اعتبارات اسنادی صادراتی، صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی، ثبت سفارش بروات اسنادی و... را به مشتریان گرامی ارایه می‌کند.

هم‌میهنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز