خبرگزاری کار ایران

امضای توافقنامه بیمه‌ای بین بیمه دانا و دانشگاه پیام نور

کارکنان و اعضای خانواده دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند.

کارکنان و اعضای خانواده دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند .

به گزارش ایلنا، طبق توافقنامه ای که بین بیمه دانا و سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور منعقد شد، 30 هزار نفر از کارکنان و اعضای خانواده این دانشگاه در سراسر کشور تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای بیمه دانا قرار گرفتند . همچنین 700 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از بیمه حوادث تحصیلی این شرکت بیمه ای بهره مند شدند .

در مراسم امضای این توافقنامه که بین دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و فیصل حسنی معاون اداری-مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور برگزار شد، کلیه امور بیمه ای این دانشگاه در بیمه دانا تجمیع شد .

طبق توافقنامه امضا شده، کلیه کارکنان و اعضای خانواده دانشگاه پیام نور از پوشش های بیمه های درمان تکمیلی، آتش سوزی، شخص ثالث و بدنه اتومبیل، عمر و حوادث کارکنان و دانشجویان، عمر و پس انداز و مسافران خارج از کشور بیمه دانا به مدت یک سال برخوردار شدند .

در این مراسم که با حضور سعیدیان راد، معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت، دکتر تدینی و رضایی مدیران بیمه های درمان و بازاریابی برگزار شد ، فیصل حسنی معاون اداری-مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور طی سخنانی با اشاره به خوشنامی بیمه دانا در صنعت بیمه کشور و ابراز رضایت بیمه گذاران بزرگی همچون وزارت کشور از خدمات این شرکت بیمه ای، شفاف بودن، سالم بودن و حرفه ای گری را از ویژگی های بارز بیمه دانا عنوان کرد و خواستار ارائه بهترین نوع خدمات بیمه ای به کارکنان این دانشگاه شد .

دکتر صادق مدیر عامل بیمه دانا نیز ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با دانشگاه پیام نوراظهار امیدواری کرد با تعامل ایجاد شده بین طرفین، شایسته ترین نوع خدمات بیمه ای به دانشگاه پیام نور ارائه شود .

کد خبر : ۳۲۹۵۸۳