خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن کانون جوانه‌های بانک ملی ایران در همدان

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۶۲۴
طی دو مراسم جداگانه، جشن کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور بیش از 1500 نفر از فعال‌ترین اعضای این کانون با حضور مسئولین آموزش و پرورش، ، ناظر پولی استان ، دانش‌آموزان نخبه و ممتاز وخانواده‌های اعضای کانون استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این دو مراسم در فضایی شاد و صمیمی و با هنرنمایی گروه عمو قناد و یکی از گروه‌های هنری استان همدان انجام شد.

قابل ذکر است که 700 نفر از دانش‌آموزان نخبه و ممتاز در مراسم جشن به عضویت کانون جوانه‌های بانک ملی ایران درآمدند.

 در این مراسم معاون فرهنگی پرورشی استان ضمن قدردانی و حمایت از اهداف بانک ملی ایران در زمینه فرهنگسازی و آموزش مفاهیم اقتصادی، این روز را روز پیوند بانک ملی ایران و آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد.

همچنین در این مراسم ، از دو فرزند  شهید پاسدار مدافع حرم محسن فانوسی  تجلیل شد.

 کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان از سال 1392 راه‌اندازی گردیده و در کنار ترغیب آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات خرد جهت برطرف نمودن برخی نیازهای کودکان و نوجوانان عزیز را فراهم می‌آورد.

این کانون تاکنون اقدامات متعددی نظیر برگزاری چند مراسم استانی در مشهد، شیراز، ارومیه، تهران، شهرکرد، گرگان، تبریز، سنندج و کرمان و البرز، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی، حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با کودکان و… را جهت فرهنگ‌سازی مفاهیم اقتصادی و بانکی برای کودکان و نوجوانان انجام داده است. کودکان و نوجوانان برای عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران و بهره مندی از خدمات و جوایز آن می‌توانند، به نشانی اینترنتی http://kids.bmi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز