خبرگزاری کار ایران

پرداخت خودکار در بانک ملت

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۴۰

بانک ملت با هدف ایجاد تنوع در ارائه خدمات به مشتریان، طرح ((بانک پرداخت))/ پرداخت های خودکار را عملیاتی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این طرح با هدف مکانیزه کردن پرداخت­ های متوالی یا متناوب جهت جلوگیری از فراموش کردن پرداخت­های مورد نیاز و تسهیل سازی فرآیند پرداخت بدون نیاز به صرف وقت از سوی مشتری اجرایی شده است.
در این طرح مشتریانی که دارای پرداخت­ های متوالی یا متناوب نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط مربوط به خرید کالا و خدمات هستند، قادر خواهند بود با یک بار ثبت نام در این طرح و ارائه­ مجوز پرداخت بابت مورد مشخصی (نظیر شارژ)، پرداخت­ های بعدی مربوط به موضوع مشخص شده را عملیاتی کنند و بدون نیاز به صرف وقت و با جلوگیری از امکان فراموشی پرداخت، عملیات مورد نظر را به بانک و شرکت یا سازمان ارائه دهنده­ خدمات بسپارند.
در گام اول از این طرح، با همکاری اولین ارائه دهنده­ خدمات؛ سرویس اتوشارژ شرکت ایرانسل فعال شده و«شارژ خودکار سیم کارت اعتباری/ دائمی ایرانسل» ازطریق سامانه­ های بانکداری اینترنتی و همراه بانک ملت آغاز به کار کرده است و به زودی خدمت یاد شده ازطریق سامانه­ بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی نیز دراختیار مشتریان حقوقی قرار داده می­ شود.
بر اساس این گزارش، توسعه­ خدمت مزبور پیرو آمادگی سایر اپراتورهای تلفن همراه و شرکت­های خدماتی قبوض در دستور کار قرار گرفته و به زودی امکان پرداخت قبوض شرکت­ های خدماتی و پرداخت اقساط مربوط به خرید کالاها و خدمات در این طرح مهیا خواهد شد.
مشتریان برای آشنایی بیشتر با این محصول و دریافت دستورالعمل­ های کاربری می­ توانند به سربرگ خدمات الکترونیک در سایت اینترنتی بانک ملت (به این صفحه) مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز