خبرگزاری کار ایران

حرکت بانک شهر در مسیر اقتصاد مقامتی؛ اقدام و عمل

تمامی اقدامات بانک شهر همسو با منویات مقام معظم رهبری و در مسیر نامگذاری سال جدید با عنوان " اقتصاد مقامتی؛ اقدام و عمل" در حال انجام است.

به گزارش ایلنا مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، با دستور مدیر عامل بانک شهر، تمامی اقدامات این بانک در آستانه سال جدید و همزمان با آغاز سال نو، بر محور " اقتصاد مقامتی؛ اقدام و عمل" برنامه ریزی شده است.

با نامگذاری سال جدید با عنوان" اقتصاد مقامتی؛ اقدام و عمل" ، مدیرعامل بانک شهر از همه واحدهای این بانک خواست تا تمامی برنامه‌های خود را بر محور این شعار برنامه ریزی کرده و انجام دهند.

بر این اساس، ارائه خدمات الکترونیک در پیشخوان‌های شهرنت به صورت 24 ساعته، پاسخگویی به مشتریان و شهروندان از طریق دستگاه‌های خودبانک، رسیدگی به شکایات مشتریان و ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق شماره تماس 8655 این بانک ، نمونه‌ای از اقدامات این بانک است که در سال گذشته به صورت عملی محقق شد و در نهایت رضایت نسبی مشتریان این بانک را به همراه داشت.

همچنین در آستانه سال جدید و از نخستین ساعات سال نو نیز مدیر عامل بانک شهر به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این بانک در بخش‌های مختلف، بر ارائه خدمات به مشتریان نظارت داشتندکه پشتیبانی از این خدمات به صورت مداوم تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت. 

به دستور مدیرعامل این بانک شهر، سال جدید نیز در ادامه اقدامات سال گذشته، بانک شهر با توانی مضاعف در این مسیر حرکت خواهد کرد و ارائه خدمات به شهروندان و مشتریان خود را مبنی بر الگویی مشخص بر محور فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید دنبال خواهد کرد. 

کد خبر : ۳۵۷۰۹۵