خبرگزاری کار ایران

مشارکت شهرداری تهران و بانک شهر در گرامیداشت روز طبیعت

همزمان با روز طبیعت و به منظور گرامیداشت این روز، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و بانک شهر خدمات گسترده‌ای به شهروندان در بوستان‌ها ارائه کردند.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با حمایت بانک شهر به عنوان بانک دوستدار طبیعت، مشارکت سازمان‌های مردم نهاد(NGO) و مناطق 4 و 13 شهرداری تهران اقدام به برگزاری بزرگداشت روز طبیعت در دو بوستان جنگلی کلانشهر تهران شامل بوستان یاس فاطمی و بوستان سرخه حصار کردند.

بر این اساس، برنامه‌های نمایشی شاد و سرگرم‌کننده با حضور هنرمندان‌، برگزاری مسابقات و بازی‌های محیط زیستی، اجرای تئاتر‌های مشارکتی با رویکرد حفاظت از طبیعت و تنوع زیستی ویژه کودکان و بزرگسالان، از جمله این برنامه ها بود.

همچنین، تعبیه مخازن جهت جمع‌آوری ماهی‌های قرمز و سبزه عید نوروز و اعطای هدایای ارزشمند به منظور ترغیب شهروندان در راستای عدم رهاسازی آنها در طبیعت و جلوگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست، از دیگر اقدامات شاخص به این مناسبت بود.

این مراسم در بوستان‌های جنگلی یاس فاطمی واقع در منطقه4 شهرداری، ضلع جنوبی اتوبان شهید بابایی، روبروی زیرگذر بوستان، جنب ورودی آبنما و بوستان سرخه حصار واقع در منطقه13 شهرداری، روبروی پیست دوچرخه‌سواری از ساعت 9 تا 17 روز سیزدهم فروردین برگزار شد.

کد خبر : ۳۵۸۰۴۹