خبرگزاری کار ایران

برندگان طرح " نقد برتر" بانک‌پاسارگاد اعلام خواهد شد

برندگان طرح "نقد برتر" که به ابتکار بانک‌ پاسارگاد انجام شد، در اردیبهشت سال 1395 اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، با استقبال کم‌نظیر هم‌وطنان گرامی، بیش از 7 هزار نقد، نظر و پیشنهاد، در طرح "نقد برتر" که به ابتکار بانک‌پاسارگاد و از آذرماه سال 1394 آغاز شده‌بود، به دبیرخانه رسید.       

این طرح به دنبال استقبال بسیار خوب هم‌میهنان گرامی از طرح‌های نقد برتر بانک‌پاسارگاد در سال‌های گذشته و طی فراخوانی به مناسبت پایان دهمین سال فعالیت، برای چهارمین سال متوالی، برگزار شد که با استقبالی کم‌نظیر، بیش از 7 هزار نقد، پیشنهاد و نظر به دبیرخانه رسید. هیأت داوران ضمن بررسی دقیق تک‌تک نقدها و نظرها، در فروردین ماه، اسامی 10 نقد برتر و پیشنهاد سازنده را انتخاب و در اردیبهشت سال جاری اعلام خواهد کرد.  

بانک‌پاسارگاد ضمن سپاس از کلیه عزیزانی که در این طرح شرکت کرده‌اند، همواره خود را ملزم می‌داند با بررسی کارشناسانه نقاط قوت و ضعف خود، نسبت به بهبود و ارتقاء خود تلاش کند. در این مسیر همراهی کلیه مشتریان گرامی را در ارایه نظرها و پیشنهادهای خود ارج می‌نهد و صمیمانه از یکایک آن‌ها سپاسگزاری می‌کند.  

گفتنی است طرح نقد برتر در راستای اعتقاد مدیران این بانک به لزوم گسترش فرهنگ انتقاد و نقدپذیری است. از این‌رو از کلیه پیشنهادها، نقدها و نظرهای هم‌وطنان خود استقبال کرده، تک‌تک آن‌ها را به‌طور دقیق مطالعه و بررسی می‌کنند و ضمن سرلوحه قرار دادن آن، نسبت به اجرایی شدن کلیه پیشنهادها و نقدها در واحدهای مختلف بانک اقدام خواهند کرد.

کد خبر : ۳۵۸۷۱۱