خبرگزاری کار ایران

فرماندار فردیس عنوان کرد:

لزوم استفاده از خدمات اعتباری بانک شهر در توسعه و عمران

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۸۶

فرماندار فردیس در دیدار با سرپرست منطقه۵ بانک شهر، با قدردانی از خدمات این بانک، خواستار حمایت بیشتر از فعالیت‌های عمرانی این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مهندس زمانی در دیدار با رییس سرپرستی منطقه‌5 بانک، نظم و شیوه مدیریت را از عوامل موفقیت این بانک عنوان و ابراز امیدواری کرد تا بانک شهر در تمامی سطح فردیس بتواند با ارایه خدمات نوین خود، بخشی از مشکلات مردم این شهرستان را حل کند.

فرماندار فردیس، افزود: در برخی مناطق این شهرستان که پر ازدحام و فاقد شعبه بانک است، نصب پیشخوان‌های شهرنت ضروری است که حضور پررنگ بانک شهر می‌تواند خدمت‌رسانی الکترونیک قابل‌توجهی جهت رفاه حال مردم این مناطق به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان جهت اقدام و عمل در این زمینه به نظر می‌رسد، بانک شهر بدون فوت وقت از اولین لحظات سال95 اقدامات عملی خود را جهت تحقق فرمایشات معظم له شروع کرده، چرا که از آغازین ساعات سال تحویل این بانک بدون لحظه‌ای تعطیلی مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز میهن اسلامی بوده است.

در این دیدار، شهرام عالی‌پور، رییس سرپرستی منطقه5 البرز نیز با ارایه گزارش عملکرد این بانک در استان البرز و شهرستان فردیس، از آمادگی بانک شهر برای کمک به توسعه و عمران شهرستان فردیس خبر داد.

عالی‌پور، خاطرنشان کرد: این بانک تامین اعتبار تمامی پروژه‌های عمرانی استان البرز را بر عهده داشته و این پتانسیل در مجموعه بانک شهر جهت پیشبرد آبادانی شهرستان فردیس نیز وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز