خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد:

قطعی 12 ساعته سامانه های خدمات الکترونیک بانک به علت به روز رسانی

کلیه سامانه های خدمات الکترونیک بانک به منظور ارتقای کیفیت و به روز رسانی از ساعت 23 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت به مدت 12 ساعت قطع می باشد.

کامبیز مطلق معاونت فناوری اطلاعات بانک با اعلام این خبر و تأکید بر این که به روز رسانی خدمات الکترونیکی بانک در راستای افزایش سرعت و کیفیت در درگاه های الکترونیکی بانک مانند " جی بی نت" ، "جی بی تل" دستگاه های خودپرداز و سایر سرویس ها و با هدف تحقق انتظارات و توقعات مشتریان انجام می شود.؛ خاطر نشان کرد : ارج نهادن به اعتماد مشتریان بانک قوامین و ارتقای کیفت خدمات پیوسته در دستور کار این بانک قرار دارد و به طور مستمر در صدد آنیم تا فاصله بین انتظارات مشتریان محترم و کیفیت خدمات بانکی به خصوص خدمات الکترونیک را کوتاه کنیم و به وضعیت قابل قبول سرویس و خدمات از سوی مشتریان برسیم. از جمله رسیدن به اهدافی مانند افزایش سرعت و کیفیت در درگاههای الکترونیکی بانک مانند "جی بی نت"، "جی بی تل"، دستگاههای خود پرداز و سایر سرویس‌ها . به همین جهت اقدام لازم جهت ارتقا سیستم‌های نرم‌افزاری در برنامه کاری قرار گرفت. و باعث شد تا سیستم کارت و کلیه خدمات الکترونیک بانک قوامین از ساعت 23 روز چهارشنیه 15 اردیبهشت ماه به مدت 12 ساعت قطع گردد.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی کلیه مشتریان بانک ابراز امیدواری کرد با ارتقای کیفیت خدمات بانکداری خدمتگزار بهتری برای جامعه و هم وطنان عزیز باشیم.

 

کد خبر : ۳۶۷۸۲۵