خبرگزاری کار ایران

راه اندازی معاونت نظارتی در بانک قوامین

در راستای پکپارچه سازی سیستم کنترل داخلی و صیانت از حقوق ذی نفعان ،سهامداران ،سپرده گذاران وکارکنان ؛ معاونت نظارتی در بانک قوامین راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک ، غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین در دیدار با بازرسان بانک با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی معاونت نظارتی در بانک علاوه بر جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی و حفظ شهرت بانک می توان به شایستگی از اطلاعات مشتریان حفاظت و سلامت و اعتبار کارکنان را تضمین نمود.  

وی با بیان اینکه مدیریت کلان بانک با بهره مندی از معاونت نظارتی می تواند پاسخ گویی را از تمام لایه های سازمان مطالبه کند ، افزود: اعتماد بیشتر ذی نفعان به بانک و ارتقای سلامت سازمانی و مقابله با انواع ریسک ها از دستاوردهای راه اندازی این معاونت در بانک قوامین خواهد بود.

مدیرعامل بانک قوامین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دو متغیر شفافیت و پاسخ گویی خاطرنشان کرد: شرکت های موفق راست گویی و صداقت را در سرلوحه کار خود قرار داده اند چراکه مدیران موفق می دانند عدم شفافیت چه  صدمات جبران ناپذیری به شرکت ها و موسسات وارد می کند.

دکتر نتاج در پایان خطاب به بازرسان بانک یادآور شد: بازرسان حافظان قوامین از انواع آسیب های بیرونی ودرونی هستند و با دفع آفات ، محیطی را فراهم می کنند که بانک در آرامش به فعالیت خود ادامه دهد و به اهداف عالی دست یابد.  

کد خبر : ۳۷۰۱۳۱