خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

اعتماد مشتریان به بانک، سرمایه اجتماعی است

​مدیر عامل بانک صادرات ایران در سفر به استان کرمان ضمن دیدار با فعالان اقتصادی از اعتماد به این بانک به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی و معنوی تعبیر کرد و ضرورت صیانت از این سرمایه را خاطر نشان ساخت.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک، در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی آن استان با اشاره به جایگاه و نقش مشتریان در بانک گفت: پشتوانه عظیم مردمی که بانک صادرات از آن برخوردار است وظیفه و رسالت تک تک مدیران و کارکنان شاغل در این بنگاه بزرگ اقتصادی را  برای ارتقای کمی و کیفی خدمات مضاعف نموده است.

 وی افزود: برای دستیابی به رضایتمندی بیش از پیش  مشتریان  سیاست های خود را با هدف خلق حداکثر ارزش افزوده برای مشتریان به ویژه فعالین بخش اقتصادی تنظیم و اجرا می کنیم  و از همه امکانات و قابلیت ها برای حصول به بهترین سطح ارایه خدمات بهره می بریم.

مدیر عامل با اشاره به اهمیت و نقش بانک ها در ایجاد رونق اقتصادی گفت: برای اینک بتوانیم نقش موثرتری در ایجاد رونق اقتصادی داشته باشیم متناسب با نیاز هر صنف و فعالیت اقتصادی بسته اعتباری طراحی و به اجرا گذاشته ایم. در این زمینه کارشناسان این بانک ضمن در نظر گرفتن استانداردها و معیارهای فعالیت صنوف و به اقتضای شرایط بسته های حمایتی تدوین نموده است که ضمن هماهنگی و بتدریج رونمایی می شود.

لـله گانی با اشاره به تدوین بسته سیاست اعتباری در بانک صادرات ایران گفت: استانهای گوناگون از پتانسیل های منحصر بفردی برخوردارند و به منظور استفاده از قابلیت های منطقه ای و درچارچوب رویکرد اقتصاد مقاومتی  اقدام به تدوین بسته اعتباری برای  رونق تولید و اشتغال  شده که به شعب نیز اعلام گردیده است.

 مدیر عامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: استان کرمان از نظر دارابودن معادن، استقرار صنایع بزرگ و همچنین فعال بودن بخش  کشاورزی در زمره استانهایی است که می تواند در تولید ناخالص داخلی سهم ویژه ای داشته باشد و بانک صادرات از همه توان خود برای رشد و توسعه اقتصادی این استان استفاده خواهد کرد.

 وی با اشاره به  توانمندی و قابلیت های این بانک در بخش های مختلف اضافه کرد: بانک صادرات ایران دارای قابلیت و توانمندی های گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور، بسترهای الکترونیکی  و مهم تر از همه نیروهای خلاق و توانمند است که  همه آنها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بسیج شده اند.

کد خبر : ۳۷۰۱۳۷