خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل بانک اقتصادنوین از پنج شعبه این بانک/ 90 درصد فعالیت اقتصادی در شبکه بانکی انجام می‌شود

در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از شعب بانک اقتصادنوین، مدیرعامل این بانک به همراه معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان تهران از پنج شعبه این بانک در شهر تهران بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو نمودند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، حسن معتمدی در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها گفت: نقشه راه بانک اقتصادنوین چراغ راه آینده بانک است که آینده بانک را تضمین خواهد کرد.

وی اظهار داشت: تلاش و کوشش تمام ارکان بانک باید در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های بانک باشد.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین همچنین به اهمیت شناسایی ظرفیت‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 90 درصد تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی در کشور توسط شبکه بانکی انجام می‌شود، در چنین شرایطی بانک اقتصادنوین با تمام توان می‌کوشد نقشی تاثیرگذار در اقتصاد کشور با رفع نیاز تامین منابع واحدهای اقتصادی ایفا کند که در تحقق این هدف عملکرد شعب بانک بسیار تعیین کننده است.

لازم به ذکر است شعب میدان فارابی، منیریه، تئاترشهر، استاد مطهری و پارک ساعی شعبی بودند که حسن معتمدی به همراه علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی و محمد آخرتی مدیر امور شعب استان تهران از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفت‌وگو کردند.

 

کد خبر : ۳۷۶۷۴۲