خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک تجارت درگذشت حمید سبزواری را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۵۹۹

محمدابراهیم مقدم در پیامی درگذشت استاد حمید سبزواری کارمند بازنشسته بانک تجارت، "پدر شعر انقلاب" و سراینده آثار مشهور و ماندنی دوران انقلاب و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن این پیام به شرح زیر است:

 
بسمه تعالی
مرحوم استاد حمید سبزواری عضو خانواده بزرگ بانک تجارت به عنوان یکی از هنرمندان انقلابی و مایه مباهات و افتخار کارکنان شبکه بانکی کشور بود.
شخصیت حسین ممتحنی مشهور به حمید سبزواری را باید در دو بخش رتبه شعری ایشان و در خدمت مردم و انقلاب قرار دادن هنر برای بصیرت افزایی دانست. قریحه شعری مثال زدنی و مضمون‌سازی بسیار زیبای او در اشعار انقلابی همچون "خمینی ای امام"،  "برخیزید"، "خجسته باد این پیروزی" و "از صلابت ملت و ارتش و سپاه ما" همواره زمزمه ایرانیان بوده است.
حمید سبزواری این عضو خانواده بانک تجارت بامداد شنبه 22 خرداد ماه 1395 آخرین بیت عاشقی را سرود و دار فانی را وداع گفت. درگذشت آکنده از غم و اندوه این شاعر هنرمند متعهد و انقلابی را به نمایندگی از سوی تک تک کارکنان بانک تجارت به رهبر معظم انقلاب، جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته برای بازماندگان ایشان طلب صبر و عافیت داریم.
 
گاه سفر آمد، نه هنگام درنگ است
چاووش می گوید که ما را وقت تنگ است ...
 
محمدابراهیم مقدم
مدیرعامل بانک تجارت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز